שיווק באינטרנט

קמפיין פרסום בגוגל
ניהול קמפיינים לפרסום מודעות מילים במנועי חיפוש ברשת האינטרנט הינה הדרך להופיע בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש (כדוגמת גוגל, יאהו, MSN, וואלה, נענע נטקס), במילים אשר לא קודמו בצורה אורגנית (SEO).

פרסום ממוקד יעיל ומפולח במנועי חיפוש
התשלום עבור קמפיין פרסום במנועי חיפוש ובראשם גוגל מתבצע אך ורק בעת הפניה – לחיצה של המשתמשים על מודעת המילים . מודעת המילים מתפרסמת בהתאם למילת החיפוש הרלוונטית ובכך מאפשרת פילוח טוב יותר של קהל היעד. היתרון שניתן להפיק מפרסום ממוקד במנועי חיפוש הוא גדול לאין שעור. פרסום במנוע החיפוש של גוגל מאפשר פרסום ממוקד, ישיר ויעיל בעל יכולות פילוח ממוקדות ביותר המאפשרות פניה ישירה לקהלי יעד רלוונטיים בעלות מינימלית ובהצלחה מקסימלית.

פרסום ממוקד בגוגל – פרסום מיידי, זמין ומדיד בכל עת:
יתרון נוסף של הפרסום בגוגל היא האפשרות להעלות קמפיין פרסום במנועי חיפוש בפרק זמן קצר ולהשיג תוצאות באופן מיידי. (וזאת בניגוד לתהליך קידום אתרים (SEO) שבו התהליך מתמשך לכל הפחות שישה חודשים).

פרסום ממוקד – פרסום חסכוני ויעיל:
היתרון הגדול בפרסום הממוקד במנועי חיפוש הוא מודל התשלום. מודל התשלום לקליק (PPC או קישורים ממומנים) מאפשר למפרסם לדעת את הסכום המדויק שעליו להוציא על-מנת להביא את הגולש אל האתר. מידע זה מאפשר למפרסם לחשב באופן מדויק את העלות לגולש , ללקוח , ל-Lead, לעסקה, ואת יחס ההחזר לו הוא זוכה (ROI – Return On Investment). בעזרת הנתונים הללו יוכל המפרסם להפיק ולייעל את הקמפיין הפרסומי שלו לאורך זמן. בנוסף, מידע זה יאפשר למפרסם לייעל את תקציב הפרסום ולשפר את האפקטיביות של הקמפיין מבחינת החזר ההשקעה הכספית ובנוסף לשמש כערוץ שיווק ומכירות לכל דבר.

מנועי חיפוש שונים המשתמשים במודל תשלום לפי הקלקה PPC
ברשת האינטרנט ישנם מספר מנועי חיפוש שמתשמשים במודל ה-PPC לטובת פרסום ממוקד:

  • Google AdWords
  • Yahoo! Search Marketing
  • MSN Search Evolved: Advertise on Live Search

אלה הם מנועי חיפוש בינלאומיים בהם ניתן לבצע פרסום במודל התשלום עבור קליק -PPC.
בארץ ניתן להצביע על גוגל ישראל, Walla Ad-Vantage ומנועי החיפוש נטו ומרילין כמנועי חיפוש שעובדים לפי מודל זה.

למה להשתמש בפרסום במנועי חיפוש?

  • פרסום במנועי חיפוש במודל PPC מהווה אפיק הפרסום המשתלם ביותר באינטרנט כיום.
  • הפרסום במנועי חיפוש מאפשר הגעה מיידית אל קהל יעד מפולח.
  • יחס עלות תועלת גבוהה במיוחד! ביחס לאלטרנטיבות.

ניהול קמפיין פרסום בגוגל במודל Pay Per Click
רמת הניהול של קמפיין הפרסום הינה ההבדל בין הצלחת הקמפיין או כישלונו. ניהול מקצועי של קמפיין פרסום ישפיע במידה ניכרת על מיקום המודעה בדף תוצאות מנוע החיפוש גוגל, על כמות ההופעות של המודעה, על כמות המבקרים, על גובה התשלום, על איכות קהל המבקרים ועל אחוזי ההמרה של המבקרים באתר.

מחקר שוק וניהול הקמפיין
אנחנו נערכים לפרסום קמפיינים של מודעות מילים מבעוד מועד ומתכוננים היטב לקראת כל קמפיין פרסום חדש.
אנו מבצעים אופטימיזציה של קמפיינים במנועי החיפוש:

  • פילוח שוק – מאפיינים את הנישה של אובייקט הפרסום
  • מילות מפתח – עורכים מחקר מילים ומונחים מקיף אשר עשויים להניב רווחים ויחסי המרה גבוהים
  • כתיבה שיווקית וקופירייטינג – עורכים מספר ניסוחי מודעות מילים המותאמים למילות החיפוש ודפי הנחיתה
  • מקסום תוצאות – בונים ומשכללים דפי הנחיתה מותאמים לכל פרסומת מודעת מילים

במהלך הקמפיין אנחנו מנתחים את תוצאות הפרסום, מקבלים החלטות אסטרטגיות חשובות ומבצעים שינויים בזמן אמת על מנת למקסם את תפוקת ויעילות הפרסום. אנחנו משתמשים בכלים ייחודיים אשר פיתחנו לצורך מעקב, ניתוח וזיהוי תהליכים בפרסום בגוגל.

פרסום באינטרנט – אנחנו משתלבים כאן.
אנחנו נשמח לנהל עבורכם את קמפייני הפרסום במנועי החיפוש באופן הטוב והמקצועי ביותר! נחקור, נלמד, ננהל , נעקוב ונשיג עבורכם את כל היעדים.

אנו מספקים:

  • מחקר מילים מקיף ומציאת נישות.
  • מחקר אתרים מתחרים : בדיקת רמת התחרות וניתוח יכולות המתחרים.
  • תכנון אסטרטגיית פרסום.
  • תכנון, עיצוב ובנייה של דפי נחיתה.
  • שירותי כתיבה שיווקית למודעות מילים ודפי נחיתה.
  • ניהול ומעקב אחר קמפיין הפרסום הפקת לקחים ושיפור התוצאות.

צור קשר לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר.